Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

The TECHX Awards Sahiplerini Buldu

Zorlu PSM, Aralık 2025’te iş dünyası, teknoloji ve yapay zekâ

Zorlu PSM, Aralık 2025’te iş dünyası, teknoloji ve yapay zekâ odaklı The TECH Summit’e ev sahipliği yaptı. Zirve kapsamında gerçekleştirilen The TECHX Awards töreninde, yıl boyunca sundukları üstün müşteri deneyimiyle öne çıkan markalar “Customer Brand” ödüllerini kazandı.

The TECHX Awards, 2014’ten bu yana halk oylamasıyla deneyim başarısını belirleyen ALFA Awards ile e-ticaretin en iyilerini sahneye taşıyan ECHO Awards’un vizyoner birleşimi olarak sektörde yeni bir dönemi temsil ediyor. Yarışma, teknolojiyi müşteri deneyimini geliştirmek için kullanan markaları ödüllendirirken, Türkiye temsili halk jürisi ve özgün metodolojisiyle fark yaratıyor.

OYLAMA VE ARAŞTIRMA DETAYLARI

Türkiye’nin 12 bölgesinden 18 yaş üstü 1.536 internet kullanıcısıyla yapılan online anketlerde katılımcılara “her kategoride en iyi deneyimi yaşadıkları marka” soruldu. Veriler; markaların müşteri odaklılık, inovasyon, sürdürülebilirlik ve dijital performans alanlarındaki başarılarını tüketici perspektifinden ölçmek için kullanıldı.

Yarışma, Marketing Türkiye ve AKADEMETRE Research and Strategic Planning iş birliğiyle gerçekleştirildi ve markalar halk oylamasına dayalı puanlara göre 6 ana bölüm altında ödüllendirildi.

The TECHX Awards 2025 Kazananlarından Öne Çıkanlar

Sürdürülebilir İnovasyon & Ürün Deneyimi: Arçelik

Deneyimi Sadakate Dönüştüren Marka & Çevresel Etkiyi Azaltan Proje: Boyner

Self Servis Deneyimi: Burger King

Mobil Kullanıcı Deneyimi: Garanti BBVA Mobil

Duygusal Bağ Kurma Deneyimi: Karaca

Operasyonel Mükemmelik & Omnichannel Deneyim: LC Waikiki

Veri Odaklı Deneyim Yönetimi: Migros

Marka Deneyiminde Hikayeleştirme: Mavi

Yapay Zekanın En İyi Kullanımı & Kadın Odaklı Deneyim: Trendyol

Teslimat/Lojistik Deneyimi: Trendyol Express

En İyi Çağrı Merkezi Deneyimi: Turkcell

Perakende ve Mağazacılık Deneyimleri: Watsons, Decathlon

En İyi Hizmet ve Hız/Kolaylık Deneyimi: Getir, Migros Hemen

Sanal Asistan / Chatbot Deneyimi: Türkiye Sigorta

Uygulama (App) Deneyimi: Yemeksepeti

The TECHX Awards, müşteri deneyiminde inovasyon, sürdürülebilirlik ve teknoloji kullanımını ön plana çıkaran markaları bir araya getirerek sektörde örnek bir rehber oluşturuyor.

//
İhbar Hattımıza Dilediniz Haberi Gönderebilirsiniz. Ekimiz Onayladıktan Sonra Haberiniz Burada Yayınlanır.
👋 Hemen Haber Gönder.